GIULIA GTA: ЗНАМЕННЕ ПОВЕРНЕННЯ ЛЕГЕНДИ ALFA ROMEO
24 червня Alfa Romeo досягне важливої віхи в своїй чудовій історії: 110 років в бізнесі. Протягом цього більш ніж столітнього періоду інженери і дизайнери Alfa Romeo невпинно займалися інноваціями, завжди залишаючись вірними ДНК бренду.
Протягом багатьох років ця ДНК – ідеальне поєднання спортивності і елегантності – створила не тільки деякі з найбільш знакових автомобілів за всі часи, але також автомобілі, які відчувають себе як вдома і на гоночній трасі, і на будь-якому конкурсі краси. Щоб відсвяткувати своє 110-річчя, Alfa Romeo вразить своїх шанувальників і всіх автомобілістів автомобілем, який в повній мірі є поверненням до витоків бренду, віддаючи данину одному з найбільш символічних автомобілів Alfa Romeo: Giulia GTA.
Легендарна абревіатура: GTA
GTA розшифровується як «Gran Turismo Alleggerita» (алледджеріта по-італійськи «полегшена»), і вона виникла в 1965 році з Giulia Sprint GTA, спеціальної версії, похідної від Sprint GT, розробленої як спортивний автомобіль і представленої на Амстердамському автосалоні у тому ж році. Кузов Giulia Sprint GT був замінений ідентичною версією з алюмінію, загальною масою 745 кг в порівнянні з 950 кг у дорожній версії. Друга зміна стосувалося двигуна з двома кулачками об’ємом 1570 см3, який в дорожній конфігурації з подвійним запалюванням досяг вражаючої потужності в 115 к.с. Фахівці Autodelta, офіційної гоночної команди Alfa Romeo, вибрали його в якості еталонного автомобіля для категорії Turismo і розробили його до максимальної потужності в 170 к.с. Тоді успіх моделі на змаганнях був негайним: три послідовних «Challenge Europeo Marche», десятки національних чемпіонатів і сотні окремих гонок в кожній частині світу. Вражало і те, як вона збільшила імідж всієї лінійки: Giulia Sprint GTA найкращим чином відображала девіз «Одна перемога в день у вашій повсякденній машині». З тих пір GTA зробила собі ім’я безперечним символом спортивності Alfa Romeo, а абревіатура GTA стала настільки успішною, що публіка незабаром асоціювала її з спортивними моделями Alfa Romeo в цілому.
Легенда оновлена відмінними технічними рішеннями
Для запуску виключної Giulia GTA Alfa Romeo має намір порушити декілька правил: вона не хоче говорити про історію, особливо історію, яку вона написала, і не хоче отримувати подарунки на день народження. Вона вважає за краще поспілкуватися з усіма шанувальниками, представивши автомобіль, який сьогодні представляє собою справжнє повернення до коренів Alfa Romeo, які міцно увійшли в світ великих швидкостей і ГранТурізмо.
Специфічні технічні особливості і функціональний стиль
Для нової Giulia GTA інженери Alfa Romeo прагнули поліпшити аеродинаміку і керованість, але, перш за все, зменшити вагу: ті ж орієнтири були обрані для Giulia GTA 1965 року. Активна аеродинаміка була спеціально вивчена для збільшення притискної сили. Ці рішення містять технічні ноу-хау, які прийшли безпосередньо з Формули 1, завдяки синергії з Sauber Engineering і використання Sauber Aerokit. Таке ж завдання поставлено для бічних спідниць, особливого заднього спойлера і активного переднього спліттера. Титанова центральна вихлопна система Akrapovič, інтегрована в карбоновий задній дифузор, також є новою, як і 20-дюймові колеса з центральним замком, що вперше з’явилися на седані. Управління на високих швидкостях було покращено за рахунок розширення колії передніх і задніх коліс на 50 мм і розробки нового набору пружин, амортизаторів і втулок для систем підвіски.
На GTAm аеродинамічна передня частина була оптимізована до екстремального рівня через додавання великого переднього спліттера і справжнього заднього крила з карбону, які забезпечують ідеальний баланс навантаження на високих швидкостях. Що стосується продуктивності, потужний 2.9 V6 Bi-Turbo, повністю виготовлений з алюмінію і здатний розвинути потужність не менше 510 к.с. в базовій комплектації, досягає потужності 540 к.с. на Giulia GTA завдяки ретельному калібруванню, виконаному інженерами Alfa Romeo. Той же колектив також досяг успіху в оптимізації впровадження нової спеціальної вихлопної системи Akrapovič з її неповторним звуком.
У салоні автомобіля виділяється кілька нових деталей: повністю обшиті Alcantara® приладова панель, дверні панелі, рукавичний ящик, бічні стійки і центральна частина сидінь. Alcantara® використовується ще більш широко в версії GTAm, де задня лава була видалена, залишаючи місце для повністю обшитого «лотка», в якому розміщені спеціальні фасонні елементи, призначені для зберігання шоломів і вогнегасників. Нові матові карбонові вставки надають інтер’єру відмінну технічну і естетичну елегантність. У новому GTAm інтер’єр унікальний тим, що в ньому є стабілізатор бічної стійкості, немає дверних панелей або задніх сидінь, а двері відкриваються за допомогою ременя замість ручки – ще одна особливість, яка прийшла зі світу гонок.
Відмінне співвідношення ваги / потужності
Але потужності самої по собі недостатньо для забезпечення надзвичайної продуктивності. Робота, виконана для зниження ваги автомобіля, була ретельною, і вона принесла особливо вражаючі результати в GTA. Тут загальне зниження ваги становить 100 кг завдяки застосуванню легких матеріалів, таких як карбон для приводного вала, капота, даху, переднього бампера, арок передніх коліс, вставок арок задніх коліс і обшивки спеціальних спортивних сидінь з карбоновим монококом і 6-точковими ременями Sabelt для GTAm. Крім того, легкий алюміній використаний в двигуні, дверях і системах підвіски, а також широко використані різні інші композитні матеріали. Наприклад, Lexan – унікальна полікарбонатна смола, яка йде прямо зі світу автоспорту – використовувалася в бічних і задніх рамах вікон, що ще більше сприяє зниженню ваги. В результаті вага становить близько 1520 кг, що в поєднанні зі збільшенням потужності до 540 к.с. доводить співвідношення маси і потужності до чудового рівня – 2,82 кг/к.с., що робить Giulia GTA здатною забезпечити виняткову продуктивність. Її розгін від 0 до 100 км/год відбувається блискавично – завдяки системі Launch Control хронометр зупиняється всього через 3,6 секунди. Giulia GTAm – це двомісна конфігурація, схвалена для використання на звичайних дорогах, з переднім спліттером і збільшеним заднім крилом з карбону, що є останнім виразом спортивності. У версії GTA, з тією ж потужністю, Giulia пропонує чотири сидіння, без задньої штанги стабілізатора бічної стійкості; спойлер і спліттер оптимізовані для щоденного використання на дорозі; ті ж дверні панелі, сидіння і вікна, що і у Giulia Quadrifoglio. В результаті вийшов справжній суперкар для повсякденного використання.
Привілей для 500 щасливчиків…
Alfa Romeo Giulia GTA і її екстремальний варіант Giulia GTAm будуть випущені обмеженою серією з 500 одиниць, пронумерованих і сертифікованих, готових стати поруч з попередником 1965 року серед найбажаніших предметів колекціонерів, не тільки для милування, а й для того, щоб демонструвати на дорозі величезну потужність завдяки найвишуканішим технічним рішенням. Така ж ексклюзивність Giulia GTA і Giulia GTAm буде також характеризувати особливі взаємини з клієнтами, які задумані так, щоб 500 власників-щасливчиків отримали унікальні відчуття, на 100% Alfa Romeo. Після попередніх бронювань, які тепер офіційно відкриті і які чітко закінчаться на 500-му примірнику, процес продажів буде «one-to-one» з фахівцем з продукції, послом бренду, який буде супроводжувати кожного клієнта від моменту замовлення до доставки. Але обслуговування покупців не вичерпується тільки спеціальним процесом продажів. І дійсно, нові власники також отримають індивідуальний пакет «experience package», який включає в себе шолом Bell в спеціальному забарвленні GTA, повний гоночний комплект Alpinestars (спортивний костюм, рукавички та взуття) і персоналізований автомобільний чохол Goodwool для захисту своєї GTA або GTAm. Крім іншого обладнання для справжніх ентузіастів, робота з клієнтами Alfa Romeo також включає в себе спеціальний курс водіння, розроблений Академією водіння Alfa Romeo.