Моделі

FIA ФОРМУЛА-1 ГРАН-ПРІ УГОРЩИНИ 2020 – ГОНКА – НЕДІЛЯ

Погода: похмуро, повітря 21,6 – 20,9°C, траса 28 – 29,2°C Фредерік Васер, директор команди Alfa Romeo Racing ORLEN та генеральний директор Sauber Motorsport AG: «Кінцевий результат невтішний, але, аналізуючи дані, можна сказати, що наші автомобілі були більш конкурентоспроможними, ніж про те свідчать наші фінішні позиції.

У нас був темп, щоб кинути виклик нашим прямим конкурентам і деякими більш швидким машинам, але, стартуючи ззаду, ми завжди були в невигідному становищі. Обидві машини мали хороший темп, і ми могли б взяти очко або два, якби трохи більше пощастило, але штраф Кімі і страждання Антоніо на шинах soft означали, що скоротити розрив нам не вдасться. При кращій вчорашній кваліфікації ми могла б бути в центрі боротьби за очки».

Кімі Райконен (машина №7):
Alfa Romeo Racing ORLEN C39 (Шасі 02/Ferrari)
Результат гонки: 16-й
Найшвидший круг: 1:20.232
Шини: New Intermediate (3 кола) – New Medium (30 кіл) – New Hard (36 кіл)

«Це була не дуже напружена для мене гонка. На жаль, починати з тієї позиції, з якої ми стартували, означало, що нам випала дуже важка робота: ми зробили те, що могли, але цього було недостатньо, щоб отримати очки. Наш темп був не такий вже й поганий, і зі страту я пересунувся на кілька місць, але штраф повернув мене назад. Місце старту було трохи слизьким, я досить довго боровся за місце, але не вистачило часу; ми могли б просунутися ще на кілька місць, але нам десь не пощастило. Нам потрібно добре попрацювати, щоб поліпшити нашу кваліфікацію, хоча ми завжди впевнено виступаємо по неділях».

Антоніо Джовінацці (машина №99):
Alfa Romeo Racing ORLEN C39 (Шасі 04/Ferrari)
Результат гонки: 17-й
Найшвидший круг: 1:20.096
Шини: New Intermediate (4 кола) – New Soft (15 кіл) – New Medium (19 кіл) – New Hard (29 кіл)

«Після вчорашньої кваліфікації було важко скоротити відставання, але, принаймні, ми можемо бути задоволені темпом, який у нас був до кінця гонки. Мій старт пройшов нормально, але на першій же зупинці ми перейшли на шини soft, які сьогодні виявилися далеко не кращим рішенням. Це забрало в мене багато часу, і коли ми перейшли на шини hard, які були набагато кращими, було занадто пізно, щоб відновити таку кількість позицій. Тижнева перерва перед Сільверстоуном буде дуже важливою для нас, щоб краще зрозуміти, що з нами сталося за останні кілька тижнів. Нам дійсно потрібно серйозно попрацювати, щоб удосконалити нашу машину і бути в найкращій формі на наступних заїздах».


Назад до переліку новин